Γνωμικολογικον

Αποφθέγματα, Γνωμικά, Αφορισμοί, Ρητά, Παροιμίες
 
 
 

Διαφήμιση




Διαφήμιση

Αριθμός Αφορισμών: 39Αναγνώσεις: 27,550

Αφορισμοί

Έριχ ΦρομΗ κατανάλωση είναι ουσιαστικά η ικανοποίηση τεχνητά προκαλούμενων φαντασιώσεων. 

Έριχ Φρομ
Γερμανός ψυχαναλυτής  (1900-1980)

άρεσε σε 92
Isabella RosselliniΟι περισσότερες διαφημίσεις δηλώνουν: πρώτα-πρώτα, πρέπει να έχεις κόμπλεξ μ’ αυτό που είσαι.

Isabella Rossellini
Ιταλοαμερικανίδα ηθοποιός  (1952-)

άρεσε σε 54
Henry FordΑυτός που σταματάει τη διαφήμιση για να εξοικονομήσει χρήματα είναι σαν αυτόν που σταματάει το ρολόι για να εξοικονομήσει χρόνο.

Henry Ford
Αμερικανός βιομήχανος  (1863-1947)

άρεσε σε 48
Rod SerlingΔημιουργούμε ένα νέο είδος πολίτη. Που θα είναι πολύ εκλεκτικό για δημητριακά και αυτοκίνητα, αλλά δεν θα έχει την ικανότητα να σκέφτεται.

Rod Serling
Αμερικανός ηθοποιός και σεναριογράφος  (1924-1975)

άρεσε σε 38
Πωλ ΒαλερύΗ διαφήμιση έχει εκμηδενίσει τη δύναμη ακόμα και των πιο ισχυρών επιθέτων.

Πωλ Βαλερύ
Γάλλος ποιητής  (1871-1945)

άρεσε σε 31
Philip KotlerΗ καλύτερη διαφήμιση γίνεται από τους ευχαριστημένους πελάτες.

Philip Kotler
Αμερικανός γκουρού του Μάρκετινγκ  (1931-)

άρεσε σε 29
David OgilvyΣτη διαφήμιση, το γυμνό και η σεξουαλικότητα είναι άσχετα, εκτός αν πρόκειται για διαφήμιση μπουρδέλου.

David Ogilvy
Βρετανός διαφημιστής  (1911-1999)

άρεσε σε 28
Guy KawasakiΔιαφήμιση είναι όταν λες στους άλλους πόσο σπουδαίος είσαι. Δημόσιες σχέσεις είναι όταν κάποιος άλλος λέει πόσο σπουδαίος είσαι.

Guy Kawasaki
Αμερικανός consultant & blogger

άρεσε σε 26
Μάρσαλ Μακ ΛούανΗ σύγχρονη Κοκκινοσκουφίτσα, που έχει ανατραφεί με τον ήχο της διαφήμισης, δεν έχει καμία αντίρρηση να φαγωθεί από τους λύκους.

Μάρσαλ Μακ Λούαν
Καναδός επικοινωνιολόγος  (1911-1980)

άρεσε σε 26
David OgilvyΜια καλή διαφήμιση είναι αυτή που πουλάει το προϊόν, χωρίς να τραβάει την προσοχή στην ίδια.

David Ogilvy
Βρετανός διαφημιστής  (1911-1999)

άρεσε σε 23
Δημήτριος ΚαμπούρογλουΤο μεγαλύτερον κατόρθωμα της εμπορικής ρεκλάμας είναι, ότι εξ αιτίας της σιχαθήκαμε τα λογοπαίγνια.

Δημήτριος Καμπούρογλου
Έλληνας γνωμικογράφος  (1852-1942)

άρεσε σε 23
Norman DouglasΜπορείς να μαντέψεις τα ιδανικά ενός έθνους από τις διαφημίσεις του.

Norman Douglas
Βρετανός συγγραφέας  (1868-1952)

άρεσε σε 21
Jef I. RichardsΔημιουργικότητα χωρίς στρατηγική ονομάζεται «τέχνη». Δημιουργικότητα με στρατηγική ονομάζεται «διαφήμιση».

Jef I. Richards
Αμερικανός θεωρητικός Διαφήμισης

άρεσε σε 21
Φρεντερίκο ΦελίνιΗ λογοκρισία είναι διαφήμιση πληρωμένη από το κράτος.

Φρεντερίκο Φελίνι
Ιταλός σκηνοθέτης  (1920-1993)

άρεσε σε 19
Μάρσαλ Μακ ΛούανΗ διαφήμιση είναι η μεγαλύτερη τέχνη του εικοστού αιώνα.

Μάρσαλ Μακ Λούαν
Καναδός επικοινωνιολόγος  (1911-1980)

άρεσε σε 18
Μάρσαλ Μακ ΛούανΟι διαφημίσεις είναι ειδήσεις. Το πρόβλημα είναι ότι είναι καλές ειδήσεις. Για να εξισορροπηθεί το αποτέλεσμα και για να πουλάνε αυτές τις καλές ειδήσεις, οι εφημερίδες και η τηλεόραση είναι απαραίτητο να έχουν πολλές κακές ειδήσεις.

Μάρσαλ Μακ Λούαν
Καναδός επικοινωνιολόγος  (1911-1980)

άρεσε σε 18
Ρολάν ΜπαρτΌλες οι διαφημίσεις των καλλυντικών βασίζονται σε ένα είδος επικής αναπαράστασης του ενδόμυχου.

Ρολάν Μπαρτ
Γάλλος σημειολόγος  (1915-1980)

άρεσε σε 15
H.G. WellsΗ διαφήμιση είναι νομιμοποιημένο ψέμα.

H.G. Wells
Βρετανός συγγραφέας  (1866-1946)

άρεσε σε 15
Jef I. RichardsΣτη διαφήμιση το σεξ πουλάει. Αλλά μόνο αν πουλάς σεξ.

Jef I. Richards
Αμερικανός θεωρητικός Διαφήμισης

άρεσε σε 13
David OgilvyΟι διαφημιστές που αγνοούν τις έρευνες αγοράς είναι εξίσου επικίνδυνοι με τους στρατηγούς που αγνοούν την αποκρυπτογράφηση των διαβιβάσεων του εχθρού.

David Ogilvy
Βρετανός διαφημιστής  (1911-1999)

άρεσε σε 13
David OgilvyΠολλοί επιχειρηματίες ενδόμυχα αμφισβητούν ότι η διαφήμιση βοηθάει το προϊόν τους να πουλιέται, αλλά φοβούνται, αόριστα, ότι ο ανταγωνισμός θα τους ξεπεράσει αν τη σταματήσουν.

David Ogilvy
Βρετανός διαφημιστής  (1911-1999)

άρεσε σε 12
David OgilvyΗ διαφήμιση κάνει κακό μόνο όταν διαφημίζει κακά πράγματα.

David Ogilvy
Βρετανός διαφημιστής  (1911-1999)

άρεσε σε 11
Leo BurnettΌταν κάποιος βλέπει μια διαφήμισή μου, δεν θέλω να λέει «α, τι ωραία διαφήμιση», αλλά «α, τι ωραίο προϊόν».

Leo Burnett
Αμερικανός διαφημιστής  (1891-1971)

άρεσε σε 11
Nicolás Gómez DávilaΗ σύγχρονη νοοτροπία είναι προϊόν της ανθρώπινης ματαιοδοξίας παραφουσκωμένης από τις διαφημίσεις.

Nicolás Gómez Dávila
Κολομβιανός συγγραφέας  (1913-1994)

άρεσε σε 11
Oliver W. HolmesΣλόγκαν: Λευκές επιταγές πνευματικής χρεοκοπίας.

Oliver W. Holmes
Αμερικανός συγγραφέας  (1809-1894)

άρεσε σε 9
Μάρσαλ Μακ ΛούανΑυτό που διαφημίζει πάνω απ’ όλα η διαφήμιση είναι η ίδια η διαφήμιση.

Μάρσαλ Μακ Λούαν
Καναδός επικοινωνιολόγος  (1911-1980)

άρεσε σε 8
Stuart ChaseΟ πρωταρχικός νόμος της διαφήμισης είναι να αποφεύγεις τη συγκεκριμένη υπόσχεση και να καλλιεργείς το θελκτικά ασαφές.

Stuart Chase
Αμερικανός οικονομολόγος & μηχανικός  (1888-1985)

άρεσε σε 8
David OgilvyΗ πιο σημαντική λέξη στο λεξιλόγιο της διαφήμισης είναι «δοκιμή». Αν κάνεις δοκιμές του προϊόντος στην αγορά και αν κάνει δοκιμές της διαφήμισής σου, θα τα πας καλά στην αγορά.

David Ogilvy
Βρετανός διαφημιστής  (1911-1999)

άρεσε σε 8
Jef I. RichardsΗ διαφήμιση είναι τελείως περιττή. Εκτός αν θες να βγάλεις λεφτά.

Jef I. Richards
Αμερικανός θεωρητικός Διαφήμισης

άρεσε σε 7
Roy ThomsonΌσον αφορά τα άρθρα της εφημερίδας, πρόκειται για τα κομμάτια που μπαίνουν ανάμεσα στις διαφημίσεις.

Roy Thomson
Καναδός μεγαλοεκδότης  (1894-1976)

άρεσε σε 7
David OgilvyΗ πολιτική διαφήμιση πρέπει να σταματήσει. Είναι το μόνο πραγματικά ανέντιμο είδος διαφήμισης που εξακολουθεί να υπάρχει. Είναι εντελώς ανέντιμο.

David Ogilvy
Βρετανός διαφημιστής  (1911-1999)

άρεσε σε 7
Jef I. RichardsΜακάρι όλοι οι καταναλωτές να ήταν το ίδιο εύπιστοι με τους μεγάλους κατήγορους της διαφήμισης. Όποιος πιστεύει ότι η διαφήμιση είναι τόσο παντοδύναμη, μπορεί να πιστέψει σχεδόν τα πάντα.

Jef I. Richards
Αμερικανός θεωρητικός Διαφήμισης

άρεσε σε 6
Sinclair LewisΗ διαφήμιση είναι μια πολύτιμη οικονομική παράμετρος επειδή είναι ο φθηνότερος τρόπος να πουλάς αγαθά, ιδίως αγαθά που είναι εντελώς άχρηστα.

Sinclair Lewis
Αμερικανός συγγραφέας, Νόμπελ 1930  (1885-1951)

άρεσε σε 5
Pauline KaelΣτις τέχνες, ο κριτικός είναι η μόνη ανεξάρτητη πηγή πληροφοριών. Τα υπόλοιπα είναι διαφήμιση.

Pauline Kael
Αμερικανίδα κριτικός κινηματογράφου  (1919-2001)

άρεσε σε 4
Robert W. SarnofΗ διαφήμιση είναι το πόδι στο γκάζι, το σπιρούνι στα πλευρά που κάνει την οικονομία να ξεχύνεται μπροστά.

Robert W. Sarnof
Αμερικανός manager  (1918-1997)

άρεσε σε 4

Ευφυολογήματα

Ogden NashΤα καλά προϊόντα, που οι άνθρωποι τα θέλουν, δεν χρειάζονται ούτε τεχνικές πωλήσεων ούτε γκρίζα διαφήμιση στην τηλεόραση. Πάρε παράδειγμα το «χόρτο».

Ogden Nash
Αμερικανός ποιητής  (1902-1971)

άρεσε σε 66
Σασά ΓκιτρύΟ ίδιος ο θεός πιστεύει στη διαφήμιση: έβαλε τις καμπάνες στις εκκλησίες.

Σασά Γκιτρύ
Γάλλος συγγραφέας  (1885-1957)

άρεσε σε 40
Erma BombeckΓενικά, τα παιδιά μου αρνούνται να φάνε οτιδήποτε δεν έχει χορέψει στην τηλεόραση.

Erma Bombeck
Αμερικανίδα αρθρογράφος  (1927-1996)

άρεσε σε 17
Mitch HedbergΌταν κάποιος σου δίνει ένα διαφημιστικό φυλλάδιο είναι σαν να σου λέει «πάρ’ το αυτό και πέταξέ το».

Mitch Hedberg
Αμερικανός κωμικός  (1968-2005)

άρεσε σε 9







Περισσότερες Θεματικές Κατηγορίες Γνωμικών





Μανώλης Παπαθανασίου   2008 – 2024





Παρόμοιες Κατηγορίες

Τηλεόραση

Επιχειρήσεις

Επικοινωνία

Κέρδος

Δημιουργικότητα

Πειθώ

Έπαινος & Κολακεία

Μόδα

Προπαγάνδα

Έλξη & Γοητεία

Αντίθετες Κατηγορίες

Ενόχληση

Μυστικά