γνωμικα

Γνωμικολογικον

Αποφθέγματα, Γνωμικά,  Αφορισμοί, Ρητά, Παροιμίες και άλλα
www.gnomikologikon.gr
 


My "other" sites:

Ταξινόμηση Γνωμικών και Αποφθεγμάτων κατά Κατηγορία

Διαφήμιση


♣

Αριθμός Αφορισμών: 34Αναγνώσεις: 10,213
  Αφορισμοί
Erich FrommΗ κατανάλωση είναι ουσιαστικά η ικανοποίηση τεχνητά προκαλούμενων φαντασιώσεων. 

Erich Fromm, 1900-1980, Γερμανός ψυχαναλυτής

άρεσε σε 25
David OgilvyΣτη διαφήμιση, το γυμνό και η σεξουαλικότητα είναι άσχετα, εκτός αν πρόκειται για διαφήμιση μπουρδέλου.

David Ogilvy, 1911-1999, Βρετανός διαφημιστής

άρεσε σε 16
Paul ValeryΗ διαφήμιση έχει εκμηδενίσει τη δύναμη ακόμα και των πιο ισχυρών επιθέτων.

Paul Valery, 1871-1945, Γάλλος ποιητής

άρεσε σε 16
David OgilvyΜια καλή διαφήμιση είναι αυτή που πουλάει το προϊόν, χωρίς να τραβάει την προσοχή στην ίδια.

David Ogilvy, 1911-1999, Βρετανός διαφημιστής

άρεσε σε 15
Isabella RosselliniΟι περισσότερες διαφημίσεις δηλώνουν: πρώτα-πρώτα, πρέπει να έχεις κόμπλεξ μ’ αυτό που είσαι.

Isabella Rossellini, 1952-, Ιταλοαμερικανίδα ηθοποιός

άρεσε σε 13
Guy KawasakiΔιαφήμιση είναι όταν λες στους άλλους πόσο σπουδαίος είσαι. Δημόσιες σχέσεις είναι όταν κάποιος άλλος λέει πόσο σπουδαίος είσαι.

Guy Kawasaki, Αμερικανός consultant & blogger

άρεσε σε 13
Δημήτριος ΚαμπούρογλουΤο μεγαλύτερον κατόρθωμα της εμπορικής ρεκλάμας είναι, ότι εξ αιτίας της σιχαθήκαμε τα λογοπαίγνια.

Δημήτριος Καμπούρογλου, 1852-1942, Έλληνας γνωμικογράφος

άρεσε σε 10
Jef I. RichardsΔημιουργικότητα χωρίς στρατηγική ονομάζεται «τέχνη». Δημιουργικότητα με στρατηγική ονομάζεται «διαφήμιση».

Jef I. Richards, Αμερικανός θεωρητικός Διαφήμισης

άρεσε σε 10
Norman DouglasΜπορείς να μαντέψεις τα ιδανικά ενός έθνους από τις διαφημίσεις του.

Norman Douglas, 1868-1952, Βρετανός συγγραφέας

άρεσε σε 8
Marshall McLuhanΗ διαφήμιση είναι η μεγαλύτερη τέχνη του εικοστού αιώνα.

Marshall McLuhan, 1911-1980, Καναδός επικοινωνιολόγος

άρεσε σε 8
Φρεντερίκο ΦελίνιΗ λογοκρισία είναι διαφήμιση πληρωμένη από το κράτος.

Φρεντερίκο Φελίνι, 1920-1993, Ιταλός σκηνοθέτης

άρεσε σε 8
Marshall McLuhanΗ σύγχρονη Κοκκινοσκουφίτσα, που έχει ανατραφεί με τον ήχο της διαφήμισης, δεν έχει καμία αντίρρηση να φαγωθεί από τους λύκους.

Marshall McLuhan, 1911-1980, Καναδός επικοινωνιολόγος

άρεσε σε 8
Philip KotlerΗ καλύτερη διαφήμιση γίνεται από τους ευχαριστημένους πελάτες.

Philip Kotler, 1931-, Αμερικανός γκουρού του Μάρκετινγκ

άρεσε σε 7
Roland BarthesΌλες οι διαφημίσεις των καλλυντικών βασίζονται σε ένα είδος επικής αναπαράστασης του ενδόμυχου.

Roland Barthes, 1915-1980, Γάλλος σημειολόγος

άρεσε σε 7
David OgilvyΟι διαφημιστές που αγνοούν τις έρευνες αγοράς είναι εξίσου επικίνδυνοι με τους στρατηγούς που αγνοούν την αποκρυπτογράφηση των διαβιβάσεων του εχθρού.

David Ogilvy, 1911-1999, Βρετανός διαφημιστής

άρεσε σε 7
Henry FordΑυτός που σταματάει τη διαφήμιση για να εξοικονομήσει χρήματα είναι σαν αυτόν που σταματάει το ρολόι για να εξοικονομήσει χρόνο.

Henry Ford, 1863-1947, Αμερικανός βιομήχανος

άρεσε σε 6
David OgilvyΠολλοί επιχειρηματίες ενδόμυχα αμφισβητούν ότι η διαφήμιση βοηθάει το προϊόν τους να πουλιέται, αλλά φοβούνται, αόριστα, ότι ο ανταγωνισμός θα τους ξεπεράσει αν την σταματήσουν.

David Ogilvy, 1911-1999, Βρετανός διαφημιστής

άρεσε σε 6
Jef I. RichardsΣτη διαφήμιση το σεξ πουλάει. Αλλά μόνο αν πουλάς σεξ.

Jef I. Richards, Αμερικανός θεωρητικός Διαφήμισης

άρεσε σε 5
David OgilvyΗ διαφήμιση κάνει κακό μόνο όταν διαφημίζει κακά πράγματα.

David Ogilvy, 1911-1999, Βρετανός διαφημιστής

άρεσε σε 4
Oliver W. HolmesΣλόγκαν: Λευκές επιταγές πνευματικής χρεοκοπίας.

Oliver W. Holmes, 1809-1894, Αμερικανός συγγραφέας

άρεσε σε 4
Leo BurnettΌταν κάποιος βλέπει μια διαφήμισή μου, δεν θέλω να λέει «α, τι ωραία διαφήμιση», αλλά «α, τι ωραίο προϊόν».

Leo Burnett, 1891-1971, Αμερικανός διαφημιστής

άρεσε σε 4
Marshall McLuhanΟι διαφημίσεις είναι ειδήσεις. Το πρόβλημα είναι ότι είναι καλές ειδήσεις. Για να εξισορροπηθεί το αποτέλεσμα και για να πουλάνε αυτές τις καλές ειδήσεις, οι εφημερίδες και η τηλεόραση είναι απαραίτητο να έχουν πολλές κακές ειδήσεις.

Marshall McLuhan, 1911-1980, Καναδός επικοινωνιολόγος

άρεσε σε 4
Stuart ChaseΟ πρωταρχικός νόμος της διαφήμισης είναι να αποφεύγεις τη συγκεκριμένη υπόσχεση και να καλλιεργείς το θελκτικά ασαφές.

Stuart Chase, 1888-1985, Αμερικανός οικονομολόγος & μηχανικός

άρεσε σε 3
Jef I. RichardsΗ διαφήμιση είναι τελείως περιττή. Εκτός αν θες να βγάλεις λεφτά.

Jef I. Richards, Αμερικανός θεωρητικός Διαφήμισης

άρεσε σε 3
Marshall McLuhanΑυτό που διαφημίζει πάνω απ’ όλα η διαφήμιση είναι η ίδια η διαφήμιση

Marshall McLuhan, 1911-1980, Καναδός επικοινωνιολόγος

άρεσε σε 2
David OgilvyΗ πιο σημαντική λέξη στο λεξιλόγιο της διαφήμισης είναι «δοκιμή». Αν κάνεις δοκιμές του προϊόντος στην αγορά και αν κάνει δοκιμές της διαφήμισής σου, θα τα πας καλά στην αγορά.

David Ogilvy, 1911-1999, Βρετανός διαφημιστής

άρεσε σε 2
Pauline KaelΣτις τέχνες, ο κριτικός είναι η μόνη ανεξάρτητη πηγή πληροφοριών. Τα υπόλοιπα είναι διαφήμιση.

Pauline Kael, 1919-2001, Αμερικανίδα κριτικός κινηματογράφου

άρεσε σε 1
Jef I. RichardsΜακάρι όλοι οι καταναλωτές να ήταν το ίδιο εύπιστοι με τους μεγάλους κατήγορους της διαφήμισης. Όποιος πιστεύει ότι η διαφήμιση είναι τόσο παντοδύναμη, μπορεί να πιστέψει σχεδόν τα πάντα.

Jef I. Richards, Αμερικανός θεωρητικός Διαφήμισης

άρεσε σε 1
Sinclair LewisΗ διαφήμιση είναι μια πολύτιμη οικονομική παράμετρος επειδή είναι ο φθηνότερος τρόπος να πουλάς αγαθά, ιδίως αγαθά που είναι εντελώς άχρηστα.

Sinclair Lewis, 1885-1951, Αμερικανός συγγραφέας, Νόμπελ 1930

  Ευφυολογήματα
Ogden NashΤα καλά προϊόντα, που οι άνθρωποι τα θέλουν, δεν χρειάζονται ούτε τεχνικές πωλήσεων ούτε γκρίζα διαφήμιση στην τηλεόραση. Πάρε παράδειγμα το «χόρτο».

Ogden Nash, 1902-1971, Αμερικανός ποιητής

άρεσε σε 45
Sacha GuitryΟ ίδιος ο θεός πιστεύει στη διαφήμιση: έβαλε τις καμπάνες στις εκκλησίες.

Sacha Guitry, 1885-1957, Γάλλος συγγραφέας

άρεσε σε 21
Erma BombeckΓενικά, τα παιδιά μου αρνούνται να φάνε οτιδήποτε δεν έχει χορέψει στην τηλεόραση.

Erma Bombeck, 1927-1996, Αμερικανίδα αρθρογράφος

άρεσε σε 6
Mitch HedbergΌταν κάποιος σου δίνει ένα διαφημιστικό φυλλάδιο είναι σαν να σου λέει «πάρ’ το αυτό και πέταξέ το».

Mitch Hedberg, 1968-2005, Αμερικανός κωμικός

άρεσε σε 5







Widgets με Γνωμικά για την Ιστοσελίδα σας.
Αν θέλετε να ενσωματώσετε στο blog ή στην ιστοσελίδα σας widgets με Γνωμικά που τροφοδοτούνται από τη βάση δεδομένων του Γνωμικολογικού, μπορείτε να τα βρείτε εδώ.


Τα δικά σας σχόλια


comments powered by Disqus




Παρόμοιες Κατηγορίες

Τηλεόραση

Επιχειρήσεις

Επικοινωνία

Κέρδος

Δημιουργικότητα

Πειθώ

Έπαινος & Κολακεία

Μόδα

Αντίθετες Κατηγορίες

Ενόχληση

Μυστικά




Υποστήριξη








 
Δεν απαγορεύεται η αντιγραφή του περιεχομένου της ιστοσελίδας!
To σωστό όμως είναι να αναφέρεται πάντα η πηγή.
Creative Commons License    This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License

2008-2015: Manolis Papathanassiou